خرید مجموعه کامل بازی Assassin's Creed

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیررضا لطیف زاده
14:28
چهار شنبه 29 مرداد 1393

ACHC-PC-2D-uk

بازی Assassin’s Creed نام یکی از برترین بازیهای ماجراجویی و اکشن است که تاکنون چندید نسخه مختلف از آن برای پلتفرمهای مختلف عرضه شده است و اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۸ عرضه شد . بازی اساسین کرید ۱ داستان فردی با نام دزموند را روایت میکند که اجداد او آدمهای مهمی هستند که عضو فرقه حشاشین بوده اند و از این رو تحت تعقیب گروهی برای دریافت اطلاعات قرار گرفته است . دزموند با دستگاهی به خاطرات اجدادش دسترسی پیدا میکند و اینجاست که شما با فردی با نام الطائر که یکی از مهمترین اعضای گروه حشاشین است آشنا خواهید شد . رئیس این گروه که المعلم نامیده میشود ماموریتی را به الطائر میسپارد که اشتابه او باعث ناکامی گروه در ماموریت و پیش آمدن مشکلاتی میشود .

المعلم از الطائر میخواهد که برای بازگشت به جایگاه قبلی خود در گروه ۹ نفر آدم خاص را که هر کدام به نوعی با سربازان معبد در ارتباط هستند را نابود کند که برای هر کدام از آنها باید استراتژی خاصی داشته باشید . بازی Assassin’s Creed عنوانی Open World محسوب میشود که شهرهای مختلفی را درون خود جای داده است و برای سفر و انجام ماموریتهای مختلف در شهرها باید با اسب سفر کنید . از دیگر ویژگیهای بازی Assassin’s Creed میتوان به گرافیک بسیار عالی آن اشاره کرد که در نورپردازی و جزئیات مختلف شهر به خوبی نمایان میشود . اکنون میتوانید مجموعه ای از همه نسخه های ارائه شده از بازی اساین کرید را با قیمت مناسب برای کامپیوتر دریافت نمایید .

 

شامل عناوین :

Assassin’s Creed - Assassin’s Creed II - Assassin’s Creed Brotherhood - Assassin’s Creed Revelations - Assassin’s Creed III - Assassin’s Creed IV - Assassin’s Creed Liberation HD - Assassins Creed IV Black Flag: Freedom Cry -

قیمت بازی : فقط 15000 تومان

تعداد دی وی دی = 9

buy-icon2



تعداد بازدید از این مطلب: 685
بازدید : 685

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









اگر بازی درخواستی دارید به صورت نظر بنویسید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود